Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравликата ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не говорим за модели от миналия век. Говорим за модела АР 159 при който съществуват модификации, като моята например, които са оборудвани с най-обикновено казанче, каквото се ползва при 156, 166 и пр.
    Останалата част от системата (помпа и рейка) по същество са идентични.
    Разликата е в отсъствието на каквито и да било ядове с тази космическа клапано-цедка.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Е, не споря с никого за нищо както отбелязах.

      Може да има и с по-опростени "космически" казанчета.

      Ето какъв е бил проблемът и как е бил решен: https://www.alfaowner.com/Forum/alfa...ring-pump.html
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #18
        Очевидно съществува някаква конструктивна недомислица.
        Не е нормално да счупиш помпа заради едно казанче.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          Е, купи/наеми си 35 годишна такава безпроблемна и дерзай...

          Ясно ни е "как е било едно време".
          Ясно ни е и че "жените бяха с естествени ц**и, ама сега всичко е изкуствено...

          Казанчето по спомен беше 74-78 лева.

          Абсолютно по нищо не се различава от оригиналното.При първоначалното обезвъздушаване на хидравличната течност докато излезе въздуха от рейката течността се пени като при развалена/пробита рейка или развалена цедка-клапанче.

          В един от форумните сервизи ми казаха, че първоначално за около 12-16 месеца са се опитвали да чистят цедката, но повечето пъти и имало ядец и дори и да е имало успех е бил само временно закрепване на положението.

          В един момент са започнали да сменят казанче, разглобили/разрязали са старите казанчета и са видели че при проблемно казанче рядко проблемът е само в запушена цедка.

          Сега който има само и единствено запушена цедка, не му се харчат 70-80 лева и може да я почисти "печели" около 74-80 лева, като смяната на течността е задължителна дори при почистване.

          При всички случаи обаче при появил се проблем дори почистена цедката на казанчето не се знае кога ще даде същият проблем...Ако сте в близо до местодомуването на 159-ката добре, ако обаче сте на другият край на България или в чужбина, особено в чужбина яко ще правите €€€ ...

          Ако успеете да съсипете и друга част на кормилната рейка тогава още повече €€€€...

          Аз предпочитам не да чакам проблемите да се появят, а да действам превантивно преди да се появят.
          Не знам защо така с бутоните влизаш... Не ме разбра нещо, аз не се оплаквам казвам, че цялата хидравлика е тъпотия, като изпълнение и не е надеждна, това е
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Не говорим за модели от миналия век. Говорим за модела АР 159 при който съществуват модификации, като моята например, които са оборудвани с най-обикновено казанче, каквото се ползва при 156, 166 и пр.
            Останалата част от системата (помпа и рейка) по същество са идентични.
            Разликата е в отсъствието на каквито и да било ядове с тази космическа клапано-цедка.
            Твоята 1.8 е с казанче точно като на 2.2JTS и 2.4 JTD.
            Докато 1.9 JTD е с казанче като на 3.2 JTS.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Цедката се замърсява и пропускливостта се прецаква. В никакъв случай не я премахвай. Взимаш чисто ново казанче, слагаш зелена хидравлична течност и би трябвало да се реши проблема.
              Днес смених казанчето с ново и старата течност със зелена,за сега проблема ми е решен(надявам се и за напред),няма виене,скърцане за което много благодаря

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Цедката се замърсява и пропускливостта се прецаква. В никакъв случай не я премахвай. Взимаш чисто ново казанче, слагаш зелена хидравлична течност и би трябвало да се реши проблема.
                Защо със зелена бе готин...и с червена става.......за другото си прав.....с тая зелена течност при опелите си промихте мозъците...)
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #23
                  Пуках маркуча за високо налгане и налях за проба МХЛ32, защото имам добри впечатления от това хидравлично масло, нищо че е българско и струва около 5 лв./л.

                  Не наблюдавах никакви нередности с хидравликата.

                  Само притеснението, че може да се окаже прекалено гъсто при много ниски температури, ме накара да го сменя с Tutela GI-R.

                  След смяната, не забелязвам разлика в работата на системата.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment

                  Working...
                  X